dijous, 18 de setembre del 2008

Escenografia per a D&D 4

Com tots els que ja han jugat o llegit les primeres publicacions de la nova edició de D&D, tinc molt clar que aquesta nova edició està clarament orientada a ampliar la venda de miniatures de D&D. Tot i aixó, no he tingut cap problema per veure si realment aquest esforç econòmic de més valia la pena, i m'he posat a comprar "Booster Packs" de D&D 4.

Les miniatures en si, ja són un joc, i fer "warbands" i organitzar batalles sobre un escenari quadriculat, és prou divertit, però el que realment he trobat necessari per a poder jugar a D&D, ha estat l'escenografia.

Actualment al mercat hi ha molta escenografia per a wargames, però molt poca cosa dedicada explicitament a D&D. Tot i així, vaig estar buscant material per la xarxa, fins que vaig descobrir les Tiles (o baldoses de joc). Les tiles, no són més que mapes quadriculats per poder jugar a D&D amb les miniatures. Un cop vaig tenir clar que m'havia d'espavilar per trobar tiles vaig veure diferents productes que em van agradar. Un d'ells van ser les "Tiles Oficials" que Wizards havia publicat per a la 3a edició de D&D, i com que son completament compatibles amb la 4a, vaig decidir provar-les. Ara ja sé que no me'n compraré cap més!

Navegant vaig descobrir una empresa, Fat Dragon Games, que venia per internet Tiles i altres ajudes de joc, juntament amb escenografia en 3D, i em vaig enamorar. Els dissenys que tenen són genials, i després d'haver probat el material que tenen en partides amb diferents jugadors, puc dir que l'experiència de joc és realment molt satisfactòria!
Gràcies a les Tiles de Fat Dragon Games, els meus jugadors han pogut veure's davant d'un troll i una colla d'orcs enmig d'un petit rierol atravessat per un pont, en una caverna repleta d'orcs i en unes ruines d'un antic temple. De moment això només ha estat el principi, aviat trobaran moltissism més escenàris creats per a poder gaudir d'una nova manera de jugar a rol.

Per que us en feu una ideia de com queda l'escenografia, aqui us deixo unes fotos de les partides:

6 comentaris:

Anònim ha dit...

when will you go online?

Anònim ha dit...

i think you add more info about it.

Anònim ha dit...

wow, very special, i like it.

Anònim ha dit...

im your favorite reader here!

Anònim ha dit...

well its nice to know that you have great hits here.

Anònim ha dit...

im your favorite reader here!