dilluns, 13 d’octubre del 2008

Miniatures de D&D + Borderland Keep

Finalment, i després molt buscar per la xarxa, he hagut de crear jo mateix les normes per a poder jugar l'escenari Borderland Keep amb miniatures de D&D.
Les normes, tot just estan a la versió 0.1 i encara no han estat testejades. Si després de provar-les hi faig canvis, aniré pujant les successives actualitzacions.
Aquestes regles no poden jugar-se soles, i són només una ampliació de les regles per miniatures de Wizards. Si voleu, us podeu descarregar les regles originals en anglés d'aquí.
En aquest moment les normes estan pensades exclusivament per a aquest escenari, però al ser regles de miniatures per escenaris en 3D, en un futur es podrien anar ampliant per abarcar més escenificacions i convertir-se en unes regles útils per a jugar en qualsevol situació.
Per a millor comoditat, les normes estan redactades en castellà, per tal que puguin ser d'utilitat per a tota comunitat de D&D-es.
Us deixo l'enllaç aquí:

http://www.latavernadejabba.com/docs/Borderland_Keep_rules.pdf

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,lo primero saludar y deciros que habéis montado un buen escenario.Pero me gustaría daros otra opción para la escenografía hecha en "papel".La que yo suelo usar. Creo que apreciaréis una notable diferencia de cantidad y calidad.Un saludo.Os dejo el link de mi galería en mi nick para que veáis algo.Si os gusta esta es la dirección donde los adquiero:
http://www.worldworksgames.com/store/

ZAT ha dit...

Muchas gracias por tu aporte. Siento haver tardado en responder, pero queria hacer un articulo sobre World Works Games y compararlo con Fat Dragon Games, pero por ahora no he tenido tiempo.
De nuevo gracias por tu aporte y no te pierdas el articulo comparativo entre estas dos grandes empresas creativas! ;P

Un saludo.

Anònim ha dit...

Un placer.Antes de ayer por la noche mi grupo y yo probamos la 4ªedicion del D&D. Ambienté la partida en en una posada enana aislada por una tormenta en las montañas.Para ello usé dos de los sets de esta compañía.El resultado lo podéis ver en mi galería bajo el nombre de castle & inn...Y me encantará ver esa comparativa. De hecho, ya os tengo en marcadores...^^