dilluns, 27 d’octubre del 2008

Nens dolents!!!!

Ha trigat una mica... però la post-producció ja està acabada, i ja podem gaudir d'aquest fenomenal video de fi de curs: Barallant-se com nens!
Realment està molt ben aconseguit. L'actuació, el combat, l'estirada d'orelles... tot ha quedat molt bé. Es nota que tots són grans professionals del mon de l'espectacle! jejjej



Amb aquest, ja tenim tots els videos realitzats als cursets de drakonia (almenys fins avui). Espero que aviat en poguem gravar de nous!

3 comentaris:

Núria ha dit...

Jajjajajajaja ai que em petoooo!!! M'han agradat molt els diàlegs (quan ho vam gravar no ho vaig sentir bé), i el muntatge d'en Cesc és molt xulo, no? Entre la música, la càmera lenta, els diferents plans... Molt professional! Llàstima que no va poder venir l'Angie i jo vaig haver de fer de mama vestida de Ms. Smith... :(

Unknown ha dit...

jajajaja
mare de deu lo que he rigut. Me feu enveja, sou dolents :P

Anònim ha dit...

que bo jajajaajajaja